Cariere, Scoala Tabere cu Suflet, Tabere cu Suflet, WeCare

Cariere WeCare – Mini MBA

CarierePld2Cariere este un proiect WeCare al Asociatiei Tabere Cu Suflet prin care oferim sprijin pentru gasirea unui loc de munca. In cadrul acestui proeict, printre alte activitati prezentam periodic diferite facilitati pentru programe educationale. Iata o oferta pentru un curs Mini MBA gratuit!

Obiective

Programul Mini MBA se adreseaza managerilor de la toate nivelele de management dintr-o companie, atat celor din companii medii sau mici, cat si proprietarilor de companii din diverse industrii.

Programul are ca obiectiv deprinderea de noi competente in administrarea unei afaceri si actualizarea competentelor existente, tinând cont de mediul competitiv in crestere, de noua tehnologie, dar si de evolutia societatii tot mai avizata si selectiva in privinta produselor si serviciilor.

MBA-ul reprezinta un antrenament intensiv, orientat spre aplicații practice, de simulare a unui business aflat în dezvoltare și într-o acerbă competiție pe piața de profil.

Activitatile practice in cadrul proiectului sunt gandite pentru a fi realizate in echipa, iar antrenorii cursului pun accent pe consultanta individuala pentru aplicarea conceptelor de lucru in cadrul aplicatiilor practice si pentru atingerea unor rezultate definite inca de la inceputul programului de formare.
curs mba

Un cadru teoretic bazat pe concepte fundamentale regăsite in practicile curente ale celor mai mari companii din lume, precum si abordari practice care exprima punctele chele ale unei afaceri in esenta ei (Leadership, Marketing, Vanzari, Producție, Logistica, Resurse Umane) asigura un echilibru intre teoria esențială și practica intensiva, contribuind astfel la îmbunătățirea carierei participanților pentru a deveni un manager de top, eficienti, orientati spre spre dezvoltare si inovare. Designul programul Mini MBA, conține 6 module practice, la care, în primele secțiuni sunt prezentate cadrele teoretice care stau la baza elaborării schemelor și modelelor de analiza aplicate in sectiunile de antrenament de business dedicate fiecărui modul . Pe parcursul acestui program vor fi prezentate principalele instrumente.

Competențe

  • Dezvoltarea sau deprinderea abilităților strategice, de planificare și de execuție la nivel divizional sau funcțional, prin folosirea instrumentelor de management modern, adecvat noilor cerinte
  • Constientizarea impactului deciziei de management pe diferite paliere de activitate in cadrul companiei
  • Intelegerea modului de gestionare si de valorificare a diferitelor personalitati si stiluri lucrative in atingerea unor obiective strategice
  • Cunoasterea celor mai relevate studii de caz in aplicarea strategiilor de management si integrarea lor in companie, intr-un mod pragmatic si increzator
  • Dobandirea unei viziuni strategice, globale, necesare identificarii si intelegerii trendurilor si oportunitatilor pe care lumea de astazi le ofera

Top Managerul și High Level Management Team

Intr-o lume aflata in continua schimbare, Top Managementul reprezinta palierul decizional cu cea mai mare responsabilitate din cadrul unei companii.

Acesta isi asuma transformarea liniilor directoare si strategice trasate de boardul companiei, in scopuri obiective si proiecteaza viziunea strategica in proiecte si activitati.

Se focusează pe avantajele competitive si identifica linii strategice potrivite pentru a gestiona corect si pentru a transforma in avantaje reperele oferite de piata competitionala.

Formarea si motivarea echipei, precum si atragerea si distribuirea resurselor, sunt orienate permanent de catre top manageri in monitorizarea si atingerea, de cele mai multe ori, a unor obiective multiple, menite sa conduca la dezvoltarea unui business atractiv si provocator.

Structură Tematică

  • CPFR ( Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment) – de la productie la distributie. Procese de rentabilizare
  • Strategii de reducere a fenomenului de Shrinkage (pierderi ca urmare a esecului proceselor, fraudei si furtului intern sau extern)
  • ABC (Activity Based Costing). Analiza costurilor pe activitati
  • Lidership si etica in afaceri. Ghidul liderului pentru transformarea culturii organizationale
  • Big DATA si virtualizarea proceselor decizionale. Stapanirea si orchestrarea arhitecturii tehnice in avantajul competitiv
  • Comertul electronic in relatia B2B
  • Critical Thinking. Gandirea care influenteaza tot ce decidem, vrem si facem
  • „Right from the start” – precizie in definirea, masurarea, analizarea, imbunatatirea si monitorizarea proceselor companiei
  • Inovarea – identificarea si scalarea ideilor generatoare de valoare. Jocul de rol in resetarea mindsetului organizatiei
  • Marketing in situatii de schimbari extreme. Competitia care nu vine de la competitori si inevitabila transparenta
  • Schimbarea – singura constanta a succesului. Tehnici vitale de supravietuire in doua dimensiuni: calitatea si acceptarea
  • Managementul ameliorarii continue. Kaizen. Gemba Kaizen, LeanThinking, Six Sigma
  • Management financiar, previziune, planificare si control ( evaluarea financiara a investitiilor, estimarea costurilor, pragul de rentabilitate, indicatori financiari si analiza de sensitivitate)

Înscrierea și participarea la curs

Cursurile au loc in perioada 6 – 10 noiembrie, la Vatra Dornei, respectiv in perioada 7-11 noeimbrie 2019, la Slanic Moldova. Cursurile se adresează angajaților din judetele Suceava, Neamt, Bacau, Vrancea, Botosani, Iasi, Vaslui si Galati, atât din mediul rural, cât și din mediul urban. La aceste cursuri se pot înscrie exclusiv persoane care activează în companii private și care sunt încadrate în departamente de resurse umane și contabilitate.

Participarea la acest curs este GRATUITA, toate costurile de livrare, suporturi de curs, lectori, mâncare, cazare, certificate de participare, fiind achitate din fonduri nerambursabile.

Pentru înscrierea la curs va rugam sa va inscrieti aici, bifand Alte Programe >> Cursuri >> mini MBA.

Locurile la acest curs sunt limitate, iar ocuparea lor se va face in ordinea înscrierii.

Lectorii cursului sunt experți cu experiență consistentă în dezvoltarea resurselor umane și consultanți recunoscuți pe piață pentru derularea unor proiecte importante de dezvoltare HR.


Cariere este un proiect WeCare al Asociatiei Nonprofit Tabere Cu Suflet. In cadrul acestui proiect, incepand din anul 2012 derulam urmatoarele activitati:

  • furnizarea de sprijin logistic si organizarea de cursuri pentru formare profesionala in diferite domenii prin programul Sprijin pentru Voluntari;
  • consiliere pentru gasirea unui loc de munca si formarea unei cariere;
  • prezentarea periodica a diferitelor programe educationale primite de la parteneri;
  • publicarea cererilor si ofertelor de angajare primite;
  • oferirea de oportunitati de lucru in cadrul Asociatiei.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s