Alpinism, Drumetie, Olimpiada Copiilor, Sinaia, Ski, Tabere, Tabere cu Suflet

Olimpiada Copiilor – La Schi si la Catarat

TabereCuSuflet0150De dimineata am urcat la Cota 2000 si am schiat in Valea Dorului! Apoi vantul ne-a alungat din nou de pe partii, asa ca am fost nevoiti sa ne terminam ziua de schi mai devreme! Tot raul spre bine insa, caci am facut o excursie memorabila, in care ne-am catarat, am vizitat un schit si am aflat povestile locului:) Copii s-au simtit bine, iar Ana si Maria ne-au marturisit ca “a fost cea mai tare drumetie”! 🙂

Dupa inviorarea de dimineata ne-am luat echipamentul si am urcat cu telecabina la Cota 2000. Sus era destul de cald, insa vantul destul de tare. Ne-am inclazit putin, apoi ne-am suit pe schiuri si am coborat in Valea Dorului. Copiii au schiat cu multa pofta, asa ca am profitat si am continuat antrenamentele, iar la pranz am organizat un nou concurs pe Scandurari. La fel ca si celelalte concursuri, si acesta conteaza pentru Cupa Tabere cu Suflet, iar rezultatele se gasesc pe pagina competitiei.
Nici nu s-a terminat bine cea de a doua mansa, ca cei de la telescaun au venit si ne-au anuntat ca se inchid cablurile din cauza vantului:( Am strans rapid fanioanele si ne-am grabit spre telecabina.

Ajunsi la Cota 1400 cu doua ore mai devrme de cat ne propusesem, am plecat intr-o drumetie catre Schitul Sf.Ana. Pe drum am povestit despre schit si despre calugarii care l-au populat, despre Regi si Regine si despre Castelul Peles. La schit i-am dat binete parintelui, apoi ne-am jucat cu catelusii si am intrat putin pe Poteca Ursului.
La intoarcere ne-am catarat la stanca de langa schit, apoi am urcat la Belvedere.
A fost o excursie mult apreciata de catre copii, care ne-au intrebat cand este urmatoarea drumetie:)

A urmat o seara de film, caci dupa cina am vazut Togo – un film frumos, dupa o intamplare adevarata, cu un caine Husky care a salvat o comunitate din Alaska.

Maine se anunta iarasi vant puternic, asa ca sunt sanse mari sa ajungem din nou la Predeal!

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

1 thought on “Olimpiada Copiilor – La Schi si la Catarat”