Alpinism, Sinaia, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

La Catarat

TabereCuSuflet0196Sambata am profitat de vremea frumoasa si am fost la Sinaia pentru un Weekend Activ la Catarat:)

De dimineata ne-a intampinat un soare cu dinti, asa ca ne-am pus polarele pe noi si am inceput sa urcam catre faleza de la Sf.Ana! Pe drum ne-am intalnit cu dl.Manoliu, care ne-a povestit cu amabilitatea istoria icoanelor de pe peretele de stanca. Dupa aceasta inscursiune in trecutul sihastrilor din zona, ne-am echipat si am urcat la traseele de alpinism.

Am ales sa escaladam mai intai traseul albastru, apoi cel galben. Spre bucuria noastra, copiii s-au descurcat de minune, urcand de fiecare data pana in top, fara probleme. A avut loc si un mic concurs, ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.

Dupa escalada a urmat rapelul pe peretele mare de la Icoane! Felicitari Mariei care, desi la prima experienta de acest fel, si-a depasit emotiile si a coborat de mai multe ori:)

Ted a declarat ca a fost “cea mai grozava zi la catarat” si ca pentru prima oara i-a placut mai mult “urcarea decat rapelul”! 🙂

Ziua s-a incheiat in aceeasi nota spectaculoasa, caci pe drum, la intoarcere, ne-am oprit intr-un camp plin cu maci si am facut poze, iar copiii au dat frau liber imaginatiei, dovedindu-se niste regizori foarte creativi:)

Iata pozele de la catarat:

Foto: Sara Savin, Maria Georgescu, Tabere cu Suflet

3 thoughts on “La Catarat”