Bolintin, Ciclism, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

Cu bicicletele pe Drumul Romanilor

TabereCuSuflet0149Desi suntem in luna lui Brumar, Vara parca nu vrea sa mai plece! Am profitat si am fost cu bicicletele in Padurea Bolintin, unde am descoperit un nou traseu ce leaga Drumul Romanilor de malul Argesului:)

Punctul de intalnire a fost tot la Manastirea Buna Vestire – Vechea Manastire din Padurea cea Mare de la Bolintin! Astazi a fost chiar hramul, de Sf.Nectarie, asa ca am prins biserica frumos impodobita:)
Ne-am bucurat putin de slujba, apoi ne-am urcat pe biciclete si in cateva momente eram deja afundati in padurea frumos colorata! Am facut o mica escala la lac si am urcat in vechiul observator de animale, apoi am pedalat neintrerupt, pret de mai bine de 10 km, pe Linia Dreapta, pana la pasarela de peste autostrada. De aici ne-am indreptat catre malul Argesului, am trecut pe la ferma “La Tara”, apoi am urcat pe dig si am continuat pana la baraj. I-am trecut pe la cantonul padurarului, dupa care ne-am intors pe Linia Frumoasa inapoi la Manastire.
Au fost 30 km de pedalat prin padurea minunata, in care ne-am bucurat de fiecare moment!

Urmatorul Weekend Activ pe 2 Roti va avea loc in 23-24 noiembrie, cand vom merge mai intai la Manastirea Chiajna, iar a doua zi la Vulcanii Noroiosi! Mai multe detalii aici si aici

Iata un prim calup de poze de astazi! Cum vom primi si altele, le vom urca negersit:)

Foto: Tabere cu Suflet

1 thought on “Cu bicicletele pe Drumul Romanilor”

Leave a comment