Scoala, Sinaia, Ski, Tabere cu Suflet

Scoala de Schi – La Cota 2000

TabereCuSuflet0009Saptamana aceasta, intre doua tabere, am gasit timp sa urcam la Cota 2000 pentru o zi de initiere in schi!

Am avut parte de o zi superba, cu partii pline zapada si un soare cald si luminos:)

In ton cu vremea, evoluatia elevului a fost si ea la inaltime!  Dupa cateva ore in care ne-am imprietenit cu schiurile, am aluncat si am invatat sa viram, mai intai paralel apoi in plug, a urmat marea aventura: Am coborat Varianta din Valea Dorului pana jos, la cabana Valea Dorului! Coborarea a decurs fara probleme, cu doar 3 cazaturi datorate concentrarii si oboselii istovitoare! A urmat apoi urcarea cu telescaunul, dupa care ne-am intors cu cabina in Sinaia. Aceasta a fost, pes scurt, istoria acestei zile minunate si plina de satisfactii profesionale:)

Foto: Tabere cu Suflet

1 thought on “Scoala de Schi – La Cota 2000”

Leave a comment