Competitii, Predeal, Sinaia, Ski, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

Weekend Activ la Predeal

TabereCuSuflet0032Weekendul acesta am avut parte de o iesire fortuita la Predeal! Ar fi trebuit sa mergem la Sinaia, insa vremea ne-a jucat feste iar telecabina nu a functionat din cauza vantului:( Tot raul spre bine insa, caci am avut schiori de toate nivelurile, de la Ursuleti pana la grupa de performanta:)

Pe cat de frumoasa poate fi Valea Dorului cand este vreme buna, pe atat de neprietenoasa este cu micii schiori cand bate vantul! Weekendul acesta nu am avut noroc, asa ca ne-am reorientat rapid si am plecat catre Predeal.
Aici, desi temperaturile erau pozitive, partiile aratau bine si s-a schiat in conditii cat se poate de bune!
Au fost trei grupe: Ursuleti, Furnicute si Albinute. De dimineata, Furnicutele si Albinutele au urcat cu telescaunul si au schiat pe partia Cocosul si pe Clabucet, apoi am mancat cu totii,  iar dupa-amiaza a avut loc concursul, ale carui rezultate se gasesc pe pagina competitiei. Seara am schiat in nocturna.
David, unicul Ursulet, s-a impretenit cu schiurile, apoi a urcat toata ziua cu banda:)

Iata pozele de astazi, sambata, 1 februarie:

Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Weekend Activ la Predeal”

Leave a comment