Sinaia, Ski, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

In Valea Dorului

TabereCuSuflet0012In zilele cand vantul se potoleste iar soarele isi arata fata plina deasupra muntelui,  Valea Dorului devine un loc magic! Caci nicaieri nu este mai frumoasa imbratisarea dintre soare si zapada ca aici, la altitudinea de 2000 de metri! Iar in afara partiilor, Valea Dorului are cateva secrete bine ascunse, nu mai bune de descoperit si de coborat:)

Saptamana aceasta, intre mai multe Tabere de Schi si Weekenduri Active, am dat o fuga la Sinaia. Saptamana viitoare are loc, aici, Olimpiada Copiilor, asa ca era momentul sa verificam starea partiilor si sa stabilim ultimele detalii.

Am profitat si ne-am bucurat de o zi rece dar frumoasa, cu zapada pe alocuri inghetata, in care am schiat pe toate partiile din Valea Dorului si Valea Soarelui, ne-am jucat prin slalom si am coborat cateva trasee interesante prin firul Vaii si pe Vanturis:)

Iata un scurt film si cateva poze:

Foto: Viorel Corbu, Dan Dumitru, Tabere cu Suflet

Leave a comment