Competitii, Sinaia, Ski, Tabere, Tabere cu Suflet

La Schi de Martisor

TabereCuSuflet0017Duminica, de 1 Martie, am urcat la Cota 2000 unde am avut parte de o noua zi minunata de schi in Valea Dorului:)

In prima parte a zilei ne-am bucurat de partii si am exersat putin pe varianta si pe partia de sub telescaun. Cum nivelul copiilor era suficient de bun,  am montat un slalom cu 16 fanioane pe portiunea cea mai abrupta a partiei Valea Dorului!
Dupa masa am iesit de pe partii si am schiat in zapada proaspata din fir si de pe alte trasee de freeride!

Am avut parte si de un moment mai putin placut, caci nu am apucat sa facem decat o mansa de concurs deoarece au venit jandarmii si ne-au dat amenda:( Conform unei hotarari a Consiliului Local, pe partiile din Sinaia nu se pot monta fanioane decat cu acordul Primariei. In urma argumentului cum ca slalomul nostru este montat cu pamatufuri, nicidecum cu fanioane, amenda s-a transformat in avertisment. Din pacate insa nu vom mai putea organiza concursuri de schi la Sinaia datorita preturilor exorbitante cerute de primarie:(

Iata pozele de la acest prim Weekend Activ din luna lui Martisor:

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “La Schi de Martisor”

Leave a comment