Ciclism, Dunarea, Tabere cu Suflet

Pe malul Dunarii

TabereCuSuflet0088Weekendul acesta am deschis un nou traseu de bicicleta! Am pedalat pe malul Dunarii, pe langa insule intinse, pe plaje frumoase si prin paduri misterioase, in cautarea primilor pomi infloriti:)

Traseul ne-a purtat de-a lungul Dunarii, intre Giurgiu si Gostinu. Pe drum am intalnit mai multe turme de oi, am vazut mai multe palcuri de egrete si cormorani, apoi am intrat intr-o padure misterioasa, cu aspect de jungla, plina de liane cocotate la inaltimi ametitoare, ce atarna ametitor de deasupra copacilor inalti de zeci de metri! Acum am trecut cu usurinta, insa in timpul verii, cand totul este verde, inaintarea va fi mai dificila!

La capatul traseului se afla o plaja renumita si foarte cautata in timpul verii. Chiar si acum erau mai multi pescari si chiar si o rulota cu o pereche de bunici si un nepotel care stateau de cateva zile.

La intoarcere am mers pe un dig, avand padurea intr-o parte si campuri intinse in cealalta parte.
Traseul are 38 km, in mare majoritate pe drumuri de pamant pe care am putut merge cu viteza. Practic am mers fara probleme doar pe foaia 2 si 3.

Ne-a placut foarte mult si cu siguranta vom reveni la vara:)
Iata un scurt film precum si cateva poze din aceasta tura:

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Pe malul Dunarii”

Leave a comment