Caiac, Ciclism, Snagov, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

In Rezervatia de Nuferi

TabereCuSuflet0070Weekendul acesta am profitat de vremea minunata si ne-am plimbat cu bicicletele prin Padurea Snagov, apoi ne-am urcat in caiace si am vaslit printre Nuferii din  Rezervatia Snagov 🙂

A fost o zi minunata, de vara indiana!  Chiar daca padurea nu are inca straiul de toamna, ne-a intampinat cu o lumina calda si placuta iar aleile au fost uscate, fara noroi sau tantari, asa ca a fost o plimbare cat se poate de placuta:)

Apoi ne-am urcat in caiace si am vaslit spre corpul principal al lacului, iar pe drum am vazut o multime de flori de toate culorile! La un moment dat florile erau asa de multe incat au ingustat canalul, iar lotusii roz au crecut atat de mari incat se ridica mult peste suprafata lacului!

Iata pozele de astazi:

Foto: Boer Botond, Maria Georgescu, Camelia Savin

 

4 thoughts on “In Rezervatia de Nuferi”

Leave a comment