Echitatie, Namaiesti, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

Weekend Activ Calare pe Carari de Munte

TabereCuSuflet0330Weekendul acesta am avut parte de o noua zi minunata, plina de soare si de caldura! Am profitat si am mers la Namaiesti unde am calarit o zi intreaga, pe carari de munte! Am urcat la pas pantele abrupte, apoi am mers la trap, iar intr-o poiana frumoasa de la poalele M-tilor Iezer Papusa am facut chiar si putin galop:)

A fost o noua zi de vara indiana, plina de caldura, in care ne-am bucurat de soare si de culorile toamnei:)

Am plecat din Namaiesti impartiti in trei grupe: incepatori, inetermediari si avansati. Dupa cateva sute de metri pe asfalt, am intrat pe un drum forestier unde am mers la trap. A urmat o urcare sustinuta pana in poienile de deasupra, din padurea de brazi, iar dupa 320 de m diferenta de nivel si aproape 12 km de la plecare, am ajuns in Poiana Fetii – un loc minunat unde am facut popas. In timp ce gazdele noastre pregateau masa, am admirat M-tii Iezer Papusa care se zareau, maiestosi, spre nord, si ne-am plimbat prin transeele ce brazdau poiana, semn al luptelor inversunate purtate pe aceste meleaguri in Primul Razboi Mondial. A urmat masa traditionala, cu bulz si alte bunatati,  la stana din marginea poienii.

Intoarcerea a fost pe un alt traseu la fel de frumos, pe partea cealalta a muntelui, prin padurea plina de culorile toamnei! Intr-una dintre poieni am galopat putin si ne-am bucurat din plin de caluti, de munte si de vremea de vis:)
Ziua s-a incheiat cu o vizita la manastirea rupestra Namaiesti, apoi ne-am suit in microbuz si am plecat spre casa.

Iata un scurt film si cateva poze din aceasta zi minunata:

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Weekend Activ Calare pe Carari de Munte”

Leave a comment