Competitii, Predeal, Ski, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

Weekend Activ in Padurea Spiridusilor

TabereCuSuflet0200Weekendul acesta am iesit din noua la Schi:) Am avut parte de o zi minunata in care am schiat pana la inchiderea cablurilor, am desenat linii prin zapada neatinsa, am descoperit un traseu nou prin Padurea Spiridusilor, am schiat pe Partia neagra si am participat la o noua etapa a Cupei Tabere cu Suflet🙂

Si de aceasta data am incercat sa urcam la Sinaia, insa domeniul de schi era declarat inchis😦 Asa ca am ajuns din nou la Predeal, iar dupa cum spunea un parinte, “am recuperat timpul pierdut prin calitatea schiului”:(

Am corectat si am exersat virajul paralel pe Clabucet. Ne-am si distrat caci am fost la sarituri, am intrat in Padurea Spiridusilor si am descoperit un traseu nou prin pasajul secret, am coborat Partia neagra si multe alte aventuri:)

La final a avut loc un concurs de schi care a contat pentru Cupa Tabere cu Suflet si ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.

La aceasta iesire a avut loc si un mic incident, Filip, un copil cu un mic handicap la mana si de vedere, a zgariat masina Asociatiei. Ca sa nu fie nicio problema, costurile reparatiei au fost suportate prin programul WeCare Zambet pentru toti Copiii.

Iata pozele din weekend:

Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Weekend Activ in Padurea Spiridusilor”

Leave a comment