Bucuresti, Ciclism, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

Lacul Morii

TabereCuSuflet0229Dupa o saptamana de ploaie, astazi a venit vara in Bucuresti:) Am profitat de vremea minunata si am dat o tura cu bicicleta in jurul Lacului Morii, in care curajosii se balaceau deja!

De dimineata soare stralucea cu vigoare pe cer, iar prognoza anunta temperaturi de vara:) Nu am stat mult pe ganduri si ne-am urcat din nou pe biciclete, de data aceasta  pentru o tura in jurul Lacului Morii!

De cum am ajuns pe dig, vantul si valurile ne-au luat in primire! Apa lacului era brazdata de dare albe, iar valurile pline de spuma ne faceau sa ne simtim ca la mare:)

Aleea din jurul lacului era plina de oameni, asa ca a trebuit sa pedalam cu grija. O alta problema era vantului puternic, care la dus batea si din fata. Pe alocuri pur si simplu te oprea din pedalat! Pe Insula Ingerilor batea atat de tare incat parea ca isi pusese in cap, nebunul, nici mai mult nici mai putin decat sa ne rastorne de pe bicicleta!
La intoarcere insa ne-am primit rasplata, caci am mers cu vantul din pupa si nu mai era nevoie nici macar sa dam la pedale:) Aleea de pe malul lacului se transformase parca toata intr-o maaaare vale:)

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment