Ciclism, Comana, Tabere cu Suflet, Totul va fi Bine!, WeCare, Weekend Activ

In cautarea Bujorilor

TabereCuSuflet0210Profitand de incheierea starii de urgenta, in  weekend am iesit cu bicicletele in Rezervatia de Bujori! Dupa doua luni de stat in casa am avut parte de o tura minunata, in care ne-am bucurat din plin de natura si la capatul careia am gasit o multime de bujori infloriti:)

Am pedalat prin padure, mai intai pe un drum forestier, apoi pe potecile bine batatorite ce ne duceau inspre centrul Rezervatiei de Bujori. Pana la casa ocolului nu am vazut nicio floare si deja ne gandeam ca au trecut, la fel ca la tura de anul trecut. La un moment dat insa, cand mai ramasesera de doi bani sperante, la marginea unui lastaris am zarit o pata rosie ascunsa in iarba! Era un bujor inflorit – primul pe care il vedeam in acest sezon:) Ne-am oprit cu totii pentru a admira floarea lui Paeon – doctorul celest! Cand am ajuns in apropiere, ca la un semn le-am zarit si pe celelalte! Eram intr-un ochi de padure plin cu bujori, unii mai trecuti, altii abia imbobociti – un loc aproape magic:)

Ne-am bucurat din plin de frumusetea naturii, am facut cateva poze, apoi ne-am urcat din nou in sa si am continuat traseul nostru.  Am parcurs in total 22 de km si am urcat o diferenta de 115 m. Mai multe poze de la aceasta tura se gasesc aici

Iesirea a avut loc in cadrul programului Weekend Activ, cu respectarea masurilor de siguranta. Urmatoarea iesire cu bicicletele va avea loc vineri, cand vom merge in cautarea vestigiilor pierdute de pe malul lacului Cernica, iar duminica vom merge la catarat:)
Pentru orice detalii legate de Tabere sau de Weekend Activ, va rugam nu ezitati sa ne contactati. Va multumim si va asteptam cu drag!

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “In cautarea Bujorilor”

Leave a comment