Alpinism, Sinaia, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

La Catarat de Ziua Copilului

TabereCuSuflet0156Anul acesta, de 1 Iunie, am iesit la Catarat! Am urcat pe Traseul Tabere cu Suflet, am facut rapel si am avut chiar si un concurs de Escalada. Copiii s-au simtit minunat, iar Andrei a spus chiar ca a fost cea mai frumoasa zi din viata lui! 🙂

Prognoza nu era cea mai buna, iar de dimineata, cand sa punem coarda, chiar ne-a plouat un pic! Nu ne-am descurajat insa, iar pana la urma, odata cu zambetele copiilor, a aparut si soarele:)

In prima parte a zilei ne-am catarat pe traseul galben, iar copiii s-au descurcat de minune:) Unii dintre ei au urcat chiar si de mai multe ori, iar Horia, la nici 8 ani, a reusit sa urce in mai putin de 5 minute, apropiindu-se de recordul traseului!
A avut loc si un concurs de Escalada, ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.

La final am facut un exercitiu de rapel, la care din nou copiii au reactionat din nou foarte bine, unii coborand de mai multe ori:)

Atmosfera a fost foarte placuta si, in pofida vremii, a fost o zi minunata:) Copiii s-au simtit de minune, cel putin asta am vazut in ochii lor! “M-am simtit foarte bine astazi” ne-a spus Luca la final, iar Andrei i-a declarat mamei sale ca a fost cea mai frumoasa zi din viata lui! 🙂 Ne bucuram mult si le multumim din suflet, pentru ca  acesta este combustibilul de care avem nevoie pentru a merge mai departe, mai ales intr-o perioada atat de dificila!

Foto: Anca Hirsu, Tabere cu Suflet

4 thoughts on “La Catarat de Ziua Copilului”

Leave a comment