Alpinism, Competitii, Sinaia, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

La Catarat

TabereCuSuflet0098In a doua zi de Rusalii am fost cu copiii la Sinaia, la catarat! Am urcat pe traseul Tabere cu Suflet, unde a avut loc si un concurs de Escalada,  am facut rapel, apoi am plecat intr-o frumoasa drumetie, cu busolele, in cautarea Comorii Spiridusilor:)

De dimineata vremea a fost mult mai buna, iar copiii si-au intrecut prestatiile de saptamana trecuta! La catarat, unii au reusit sa urce mai sus, iar cei care o facusera deja, si-au imbunatatit timpul! Drept dovada iata rezultatele. Chiar si la rapel s-au descurcat mai bine, cu totii cerand sa mai coboare o data:)
Noutatea a fost  Cautarea de Comori, care ne-a purtat pe potecile ascunse ale Spiridusilor. Am aflat mai intai Povestile Vrajitoarei si ale celor 1000 de Pitici, apoi am invatat cum sa manuim busola, dupa care am plecat in cautarea comorii. Dupa mai bine de o ora de drumetie am ajuns la Castelul Spiridusilor, unde, dupa un exercitiu de comunicare, am gasit Comoara Vrajitoarei:)

A fost o zi binecuvantata, in care ne-am simtiti foarte bine si noi si copiii! Cel putin asta am putut citi in ochii lor! De altfel cand i-am intrebat ce le-a placut cel mai mult, ne-au spus la unison ca “Totul!” 🙂
Acest lucru se vede de altfel si din poze. Iata-le:

Foto: Anca Hirsu, Tabere cu Suflet

4 thoughts on “La Catarat”

Leave a comment