Caiac, Ciclism, Snagov, Tabere cu Suflet, Weekend Activ

Printre Nuferi

TabereCuSuflet0381Weekendul acesta am revenit la Snagov, pentru una dintre cele mai frumoase ture! Ne-am plimbat cu bicicletele pe un nou traseu din Padurea Snagov, apoi cu caiacele in Rezervatia de Nuferi:)

Ziua nu a inceput sub cele mai bune auspicii, caci de dimineata norii amenintatori de ploaie atarnau pe cerul cenusiu, iar pana am ajuns la Snagov am avut parte chiar de cativa stropi. Nu ne-am speriat insa si, cum ploaia s-a oprit, ne-am urcat pe biciclete si am plecat sa descoperim noul traseu din Padurea Snagov:)  Am pedalat mai intai pe un forestier lat, apoi pe poteci din ce in ce mai inguste, pana am iesit la marginea padurii.
Aici, intr-un camp de grau am zarit, plutind peste spice, o gratioasa caprioara:) Am continuat sa mergem pe liziera padurii pana la autostrada A2, unde am vazut o a doua caprioara:) Am continuat apoi pe sub un pod pe deasupra caruia trecea autostrada si am iesit intr-un camp intins, unde am vazut a treia caprioara:) Se pare ca le prieste zona animalelor salbatice!
Pe drum a aparut si soarele, asa ca totul era cum nu se poate mai placut:)
Pe campul de dupa autostrada am vazut niste struti stransi intr-o ferma, apoi am mai mers putin si am dat de un sat parasit cu case frumos asezate de-a lungul strazii prafoase, ce ne priveau parca cu tristete din spatele cercevelelor goale. In mijlocul satului se gasea o frumoasa biserica aflata in ruina. Din pisania aflata in pronaos am aflat ca data din 1929. Din tavan curgeau bucati de fresca, iar printr-un ochi din acoperis sa vedea cerul, asa ca am intrat cu grija sa nu tulburam locul. Am inteles ca pamantul a fost revendicat de biserica si ca pe acest loc va fi construit cat de curand un schit.
Dupa ce ne-am luat la revedere de la biserica daramata, ne-am reintors in padure pe o alee frumoasa, pe care se aflau mai multe foisoare de vanatoare, spre bucuria copiilor care nu au pierdut ocazia si s-au urcat intr-unul!
“A fost cel mai frumos traseu” ne-a spus Cristi, aflat la al 4-lea Weekend Activ la Snagov.:)

In partea a doua a zilei ne-am urcat in caiace si am vaslit pe canalele pline de culoare, printre nuferii albi, galbeni si rosii, caci parca niciodata nu am vazut atatia nuferi infloriti:) Am vazut si o multime de pasari acvatice: lisite, rate salbatice si cormorani.

A fost o iesire foarte frumoasa, cu o atmosfera placuta si cu o vrme numai buna! Caci pana la urma, in pofida ploii de dimineata, vremea a tinut cu noi:)

Iata pozele de astazi:

Foto: Robert Ianau, Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Printre Nuferi”

Leave a comment